Na każdym etapie korzystania z naszych usług mają Państwo pełne prawo do rezygnacji. Do Państwa dyspozycji oddajemy 2 metody rezygnacji: natychmiastowa oraz po zakończeniu opłaconego okresu rozliczeniowego.
Rezygnacja natychmiastowa
1. Aby dokonać rezygnacji natychmiastowej wystarczy zalogować się do Panelu Klienta, a następnie wybrać z górnego menu opcję: Moje Usługi.
2. Zostanie wyświetlona lista dostępnych usług. Przy usłudze, z której chcą Państwo zrezygnować należy nacisnąć "trójkącik" a następnie wybrać opcję Żądanie Unieważnienia.
3. W oknie należy podać powód rezygnacji a następnie z dolnej listy wybrać opcję Natychmiast, po czym wybór należy zatwierdzić przyciskiem Żądanie Unieważnienia.
4. Tym samym usługa zostanie usunięta w ciągu 24 godzin.
5. W przypadku pomyłki należy natychmiast powiadomić nasz BOK w celu anulowania dyspozycji skasowania usługi.
Rezygnacja po zakończeniu okresu rozliczeniowego
1. Aby dokonać rezygnacji po zakończeniu okresu rozliczeniowego wystarczy zalogować się do Panelu Klienta, a następnie wybrać z górnego menu opcję: Moje Usługi.
2. Zostanie wyświetlona lista dostępnych usług. Przy usłudze, z której chcą Państwo zrezygnować należy nacisnąć "trójkącik" a następnie wybrać opcję Żądanie Unieważnienia.
3. W oknie należy podać powód rezygnacji a następnie z dolnej listy wybrać opcję Koniec Okresu Rozliczeniowego, po czym wybór należy zatwierdzić przyciskiem Żądanie Unieważnienia.
4. Tym samym usługa zostanie usunięta po upłwie opłaconego okresu rozliczeniowego.
5. W przypadku pomyłki należy natychmiast powiadomić nasz BOK w celu anulowania dyspozycji skasowania usługi.
- 1 klientów oceniło tę informację jako przydatną
Podobne artykuły
Powered by WHMCompleteSolution