1. W celu resetu hasła należy skorzystać z adresu: https://www.panel.hexcore.pl/pwreset.php
2. Następnie w polu E-mail należy podać adres e-mail, który jest przypisany do profilu w panelu klienta. Podanie innego adres e-mail będzie skutkowało komunikatem: "Nie znaleziono E-mail w bazie". W tym wypadku jeśli dodatkowo nie pamiętają Państwo adresu e-mail należy skontaktować się z działem obsługi klienta: https://www.panel.hexcore.pl/contact.php
3. Jeżeli adres e-mail jest poprawny otrzymają Państwo komunikat: "E-mail weryfikacyjny wysłany". Należy sprawdzić podany adres e-mail, czy otrzymali Państwo informację z adresem (który należy kliknąć) do zresetowania hasła. Link w wiadomości e-mail ważny jest przez 2 godziny od wygenerowania.
4. Po kliknięciu w link zostaną Państwo przekierowani do strony, na której mogą Państwo wpisać nowe hasło. Po wpisaniu w obu polach tego samego hasła należy kliknąć Zapisz zmiany.
5. Otrzymają Państwo informację o nowym haśle: Nowe hasło ustalone pomyślnie.
6. Na adres e-mail otrzymają Państwo również potwierdzenie o zmianie hasła.
7. Od tego momentu aby zalogować się do panelu klienta należy podać adres e-mail oraz nowo ustawione hasło.